Alla inlägg under augusti 2015

Av S - 9 augusti 2015 23:00

Varmt sött te, kalorifritt vaniljsocker (Y) grymt bra. 


Vikten känns sådär nu efter helgen, har rört mig mycket men ja.. För mycket mat ändå. Speciellt för killen som inte var med mig och motionera på hela helgen.. Vi blir pluffsiga av våra helger. Skillnaden är att min älskling äter lika mycket på veckorna.. Godis, chips, skräpmat, medans jag äter inget, lite eller hetsar - spyr +  går jättemycket, medans älsklingen sitter still i jobbet, tar bilen överallt, och bara sitter vid datorn hemma. Vi har kommit in som i två ätstörningar båda två. 


HELT ÄTSTÖRT LIV. </3

 

Ska kämpa för oss <3 


Kan inte sova, klockan är ju inte så mycket men ska gå upp tidigt imorgon, suck. Det kryper i kroppen, känns omöjligt att slappna av. Har tagit lite extra medicin. (hemlighet) och ringde precis personalen = mer medicin. Jag har möjlighet till överdos.. Men vet inte vad jag vill. Jag vill inte leva och jag vill inte dö. JAG VILL VARA LUFT, måste sätta på lite musik.. Tror inte mina sköna alkisgrannar bryr sig så mycket om ljud.. 


Har skadat mig. 

Det här med blogg alltså, jag skriver så mycket. Men för långsamt, lite adhd ,  kommer på miljoner grejer som flyttar tankarna och helt plötsligt gäller något annat. Blogg är nog inget för mig. 


Just nu känns det som att livet inte är något för mig heller. 


Godnatt världen // S 

Av S - 6 augusti 2015 22:17

Ligger i min säng och är glad. ÄNTLIGEN har psyk/vården lyssnat på mig och har kollat över mina diagnoser.  För att citera en i personalen "något galet har hänt i din journal har jag och läkaren kommit fram till", så om allt blir som jag vill så tar dom bort 'borderline'. Kan bli så jävla arg på vården ibland. Men samtidigt tacksam, om jag jämför min resa i vården med min änglasysters så har jag haft det sjukt bra. Orättvisan, att hon haft det tuffare än jag, gör mig så jävla förbannad. Att en del får så bra bemötande och andra inte. 


Ska försöka sova nu, sover helt sjukt mycket. För mycket. Har sovit så lite det senaste så kroppen kompenserar genom att vara totalt död nu.


Har hänt massa stora och bra grejer idag men det här med att ha en anonym blogg är lite läskigt, är rädd att någon ska komma på vem jag är så vågar inte skriva allt. Så feg är jag. 


Godnatt världen // S 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards