Direktlänk till inlägg 3 juli 2015

Drömmar om nattcigg och snyggare yttre!

Av S - 3 juli 2015 00:22

Jaa, nu börjar natten komma.. Både skönt och jobbigt. Så jävla röksugen! Men idag har jag hållt upp med rökningen i tre veckor!! Yihao (y) 


Har en ångest kväll, killen som våldtog mig för ett tag sen har börjat gå omkring i mitt kvarter.. Ser hotfull ut. Vet att jag borde anmäla, men den där rösten i huvudet som säger att allt var mitt fel är starkare än logiken. Min kontaktperson på dagvården vill gå till polisstationen med mig. Han är verkligen underbar, jag har känt honom i sex år, det var han som hjälpte mig att våga gå till soc, och jag blev utflyttad från helvetet. Det finns så sjukt mycket bra fina människor!  


Idag har jag tagit mitt första dopp, och brännt mig såklart! Vi hade skitkul! Jag kände mig nervös över bikinin.. Att visa så mycket.. Kör bikiniöverdel och badbyxor.. Är täckt med fula ärr, jag känner mig hårig, blekfet och allmänt avtändande. Men det gick bra ändå!  Jag fokuserade på mina tatueringar, syns så mycket i bikini. Och jag har ju många tatueringar så... Rock on. 


Känns helt omöjligt att somna. Måste försöka. Dagvården tidigt imorgon.  Ska kämpa! 


Puss på världen och godnatt! 


//S 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 9 augusti 2015 23:00

Varmt sött te, kalorifritt vaniljsocker (Y) grymt bra.    Vikten känns sådär nu efter helgen, har rört mig mycket men ja.. För mycket mat ändå. Speciellt för killen som inte var med mig och motionera på hela helgen.. Vi blir pluffsiga av våra hel...

Av S - 6 augusti 2015 22:17

Ligger i min säng och är glad. ÄNTLIGEN har psyk/vården lyssnat på mig och har kollat över mina diagnoser.  För att citera en i personalen "något galet har hänt i din journal har jag och läkaren kommit fram till", så om allt blir som jag vill så tar ...

Av S - 31 juli 2015 00:03

Japp. Det är uppdateringen, ska jag till behandlingshem?   Mycket tankar snurrar. Fått höra rakt ut att jag ser SJUK ut. Det gjorde ont. Jag har fått höra att jag är smal så många gånger.. Men att få höra att jag ser sjuk ut, det sved..  Kanske s...

Av S - 19 juli 2015 09:22

Japp, typ så känns det. Helt okej att vara här. Är inte nöjd eller glad men är heller inte desperat och fylld av paniiiik. Träffat några snälla tjejer så man slipper sitta tyst ensam i ett hörn.     Åt massa choklad igårkväll, killen var här me...

Av S - 16 juli 2015 23:19

TYP  Ahah,, inlagd. Dålig impulskontroll - överdos - akuten - mava - inlagd i slutenvården, psykfall eyy.  TYP.   Godnatt världen, det kommer inget vettigt ur mig. Som vanligt    //S    ...

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards