Direktlänk till inlägg 11 juli 2015

Natten kommer.

Av S - 11 juli 2015 00:55

Ligger i sängen med älsklingen. Han lyssnar på musik och jag skriver lite i smyg, han är helt inne i rockig grunge ikväll/natt haha, så ligger och njuter. 


Ångest som fan för har ätit tvångsmässigt mycket idag. Skadat mig men allt jag tänker på nu är vad jag har gömt i badrummet.. Tappat räkningen på överdoser jag tagit för längesen.. Lätt mer än  20. (25-30 typ) Har slutat andas och hjärtat har stannat. Jag bor i en relativt liten stad och varje gång som jag åker in på akuten blir det "hej sxxx!" och man är kändis på både akuten, intensiven och medicin.. Fan vad patetiskt. Känner mig så.. Öhm, sorglig typ, klen och vek som håller på så här. Skulle behöva en fet jävla käftsmäll så att jag slutar tönta mig. 


The show must go on 


//S 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 9 augusti 2015 23:00

Varmt sött te, kalorifritt vaniljsocker (Y) grymt bra.    Vikten känns sådär nu efter helgen, har rört mig mycket men ja.. För mycket mat ändå. Speciellt för killen som inte var med mig och motionera på hela helgen.. Vi blir pluffsiga av våra hel...

Av S - 6 augusti 2015 22:17

Ligger i min säng och är glad. ÄNTLIGEN har psyk/vården lyssnat på mig och har kollat över mina diagnoser.  För att citera en i personalen "något galet har hänt i din journal har jag och läkaren kommit fram till", så om allt blir som jag vill så tar ...

Av S - 31 juli 2015 00:03

Japp. Det är uppdateringen, ska jag till behandlingshem?   Mycket tankar snurrar. Fått höra rakt ut att jag ser SJUK ut. Det gjorde ont. Jag har fått höra att jag är smal så många gånger.. Men att få höra att jag ser sjuk ut, det sved..  Kanske s...

Av S - 19 juli 2015 09:22

Japp, typ så känns det. Helt okej att vara här. Är inte nöjd eller glad men är heller inte desperat och fylld av paniiiik. Träffat några snälla tjejer så man slipper sitta tyst ensam i ett hörn.     Åt massa choklad igårkväll, killen var här me...

Av S - 16 juli 2015 23:19

TYP  Ahah,, inlagd. Dålig impulskontroll - överdos - akuten - mava - inlagd i slutenvården, psykfall eyy.  TYP.   Godnatt världen, det kommer inget vettigt ur mig. Som vanligt    //S    ...

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards