Alla inlägg den 20 juni 2015

Av S - 20 juni 2015 12:40

Domedagen.

Ungefär så känns det. Lördag, fortsättningen på en tjock helg. Spydde upp frukosten.  Vi ska på promenad snart jag och killen, sen bio. Och sen mer mat.. Som jag kommer äta massa av för tappar kontrollen när han är med, suck. Får se om det finns tillfälle att spy efteråt. 


Dricker kaffe nu.. Så jävla röksugen. Men ska bli rökfri. 

Blir skönt med en promenad, har ju egentligen "förbud för träning" av dom på psyk, men det vet inte personalen hemma eller min pojkvän/vänner om. Ska bli skönt att bränna lite kalorier. Vägde 51,6 efter jag spytt upp frukosten.  Vill ner mer... NU. 


Ska ta ett till långt bad sen med mina badsalt och detox te som jag brukar dricka. Det renar kroppen från all skit jag stoppat i mig inbillar jag mig själv, bort med det inrökta.. 


Nu ska jag vara lite social, gå tillbaka till min pojkvän, sitter hos personalen och har det ganska bra faktiskt. 


//S 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards