Alla inlägg den 28 juni 2015

Av S - 28 juni 2015 23:09

Går upp i vikt helatiden, vet inte hur mycket mer jag orkar. Hetsar besatt och även fast jag spyr så kommer ju inte allt upp och fettet sätter sig över hela mig.


Tänkte att mitt bloggnamn triggar mig till att fortsätta gå ner i vikt, men nu ger det mig bara panik, borde heta fat-slize-of-life. 


Har väldigt svårt för att inte skada mig just nu. Vikten gör allt för mycket bara. Jag är ledsen över att personen jag hatar mest i hela världen håller på att ringa, jag har inte svarat på månader men ändå så fortsätter han. Men det verkar som att det alltid kommer att vara så, att jag aldrig kommer få vara ifred eller få glömma och gå vidare, eftersom han är min pappa. 


En del av mig vill bli inlagd nu, för när jag är inlagd så hetsar jag inte och då går jag ner i vikt. 


Imorgon är det dagvården. Det känns som att jag bär på en djävul för jag är så irriterad på en tjej där. Hon mår så dåligt och pratar bara om sig själv och sina atarax. (?! är okej om du har klåda typ) skulle vilja mosa i henne min benzo så att hon blev tyst. Jag får alltid höra att jag är snäll, alltid, men nu känner jag mig som en djävul. Ska sova så blir jag kanske mig själv, mer mig själv. 


Godnatt världen. 


//S


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards