Direktlänk till inlägg 19 juni 2015

Morgonkaffe utan cigg. Start.

Av S - 19 juni 2015 11:15

Hey,


Ska försöka mig på det här med bloggande, anonymt. 

Tänkte skriva om min ätstörning, posttraumatiskastress, och bla bla, massa ointressant faktiskt. 


Ätstörningen jävlas idag.  


Midsommar idag. = mat. Massa mat. 

Dricker mitt morgonkaffe. Har "manipulerat" personalen lite till att slippa frukosten, dom tror att jag redan har ätit.. Vågen visade 51, 7 imorse, naken. 52,4 (med kläder) i förrgår på sjukhuset, dom har börjat kolla mig igen. Jag är inte nöjd. Tänker på det helatiden, hatar det. Vikten är inte alls vad jag vill. 

Ska ta en lång promenad med musik i öronen snart.  Var tvungen att dricka kaffe med mjölk först nu bara, svimmar så lätt om jag inte fått något i mig innan jag börjar gå.. 

Min pojkvän kommer ikväll, han jobbar fram till nio. = mer mat. Suck. Jag tappar kontrollen när jag är med honom, äter sånt jag inte ska och alldeles för mycket.. Vill alltid spy efter maten tillsammans med honom men vill ju inte att han ska märka det. Att jag spyr är en hemlighet. 


Nu ska jag duscha och sen på med hörlurarna och rock som får mig att vakna till. Nu kör vi. Minst en timmes promenad nu. 


Så jävla röksugen men har bestämt mig för att sluta.. Klarat mig några dagar men fan så svårt det är.


// S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 9 augusti 2015 23:00

Varmt sött te, kalorifritt vaniljsocker (Y) grymt bra.    Vikten känns sådär nu efter helgen, har rört mig mycket men ja.. För mycket mat ändå. Speciellt för killen som inte var med mig och motionera på hela helgen.. Vi blir pluffsiga av våra hel...

Av S - 6 augusti 2015 22:17

Ligger i min säng och är glad. ÄNTLIGEN har psyk/vården lyssnat på mig och har kollat över mina diagnoser.  För att citera en i personalen "något galet har hänt i din journal har jag och läkaren kommit fram till", så om allt blir som jag vill så tar ...

Av S - 31 juli 2015 00:03

Japp. Det är uppdateringen, ska jag till behandlingshem?   Mycket tankar snurrar. Fått höra rakt ut att jag ser SJUK ut. Det gjorde ont. Jag har fått höra att jag är smal så många gånger.. Men att få höra att jag ser sjuk ut, det sved..  Kanske s...

Av S - 19 juli 2015 09:22

Japp, typ så känns det. Helt okej att vara här. Är inte nöjd eller glad men är heller inte desperat och fylld av paniiiik. Träffat några snälla tjejer så man slipper sitta tyst ensam i ett hörn.     Åt massa choklad igårkväll, killen var här me...

Av S - 16 juli 2015 23:19

TYP  Ahah,, inlagd. Dålig impulskontroll - överdos - akuten - mava - inlagd i slutenvården, psykfall eyy.  TYP.   Godnatt världen, det kommer inget vettigt ur mig. Som vanligt    //S    ...

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards