Alla inlägg under juli 2015

Av S - 5 juli 2015 20:51

Ja, nu kom regnet! Solat och badat i flera dagar så det är skönt. Dagvården imorgon. Känner mig negativ till hela blogg-grejen. Gör såhär någon gång vartannat år typ, skriver några inlägg, raderar det jag skrivit eftersom det är obehagligt att vara "privat", försöker skriva - raderar. Sen bort med hela skiten. 


Dricker kvällskaffe med en kompis men vi fastnade i mobilerna, på vissa boenden jag bott på så har det varit mer socialt men här försvinner man lätt, distrahera lite. 

Ska sätta på någon film hemma, vill inte gå hem för hemma står fienden och väntar. Vågen. Men har tröttnat på att sitta här. Ska ta en dusch iallafall, slappa, det har vart en lång social helg. (sa jag att jag har social fobi? Underbart) 


Puss världen //S 

Av S - 4 juli 2015 13:15

Sitter i solen och försöker bli lite brun.. Killen ligger nermyst i soffan, lite sur att jag inte vill vara inne och se film istället, men det är ju 30 grader! Har badat två dagar i rad utan honom och idag ville han inte ens åka till stranden, suck. Suttit med grannarna iallafall, festgalningarna som definitivt har alkoholproblem 

.Jaa,  men helt underbara och hjälper mig massor. Med undantag från allt skrik (min pojkvän blir galen på dom när han sover här) är dom helt underbara. 


Iaf, åt både frozen yoghurt igår, inte svårt att lista ut varför jag valde det..Haha, och en hamburgare till och med!  Och konstigt nog mår jag inte dåligt över det.. Gött!


Grillfest ikväll, men jag är nykter.. Kan nog vara första festen jag är nykter på?! Jag får skärpa mig, dricka mindre. Och ja, mat igen då, men känns så konstigt nog helt lugnt!

"MEN VA" typ.



Gå in snart snart, så varmt '


//S 

Av S - 3 juli 2015 00:22

Jaa, nu börjar natten komma.. Både skönt och jobbigt. Så jävla röksugen! Men idag har jag hållt upp med rökningen i tre veckor!! Yihao (y) 


Har en ångest kväll, killen som våldtog mig för ett tag sen har börjat gå omkring i mitt kvarter.. Ser hotfull ut. Vet att jag borde anmäla, men den där rösten i huvudet som säger att allt var mitt fel är starkare än logiken. Min kontaktperson på dagvården vill gå till polisstationen med mig. Han är verkligen underbar, jag har känt honom i sex år, det var han som hjälpte mig att våga gå till soc, och jag blev utflyttad från helvetet. Det finns så sjukt mycket bra fina människor!  


Idag har jag tagit mitt första dopp, och brännt mig såklart! Vi hade skitkul! Jag kände mig nervös över bikinin.. Att visa så mycket.. Kör bikiniöverdel och badbyxor.. Är täckt med fula ärr, jag känner mig hårig, blekfet och allmänt avtändande. Men det gick bra ändå!  Jag fokuserade på mina tatueringar, syns så mycket i bikini. Och jag har ju många tatueringar så... Rock on. 


Känns helt omöjligt att somna. Måste försöka. Dagvården tidigt imorgon.  Ska kämpa! 


Puss på världen och godnatt! 


//S 

Presentation


SkinnySlizeOfLife

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards